ÜLDINE

1.1. Tingimused kehtivad www.hulgililled.ee (E-pood) omaniku Rikets Hulgi OÜ

(Kaupmees), Killustiku põik 4, Lagedi 75303, Tallinn, Eesti, registrikood 11221230 , käibemaksukohuslase kood EE101268495, purchase@rikets.ee, ja ostu sooritanud isiku (Klient) vahel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused.

1.3. Kaupmees võib muuta E-poe üldtingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muutustest teavitatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu. 

1.4 Ettetellimis toodetel võivad hinnad erineda pakkumises kuvatud hinnast. 

HIND

2.1. Esitatud hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 22%.

2.2. Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisi käsitlemistasu. Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse ostukorvis.

2.3. Sooduskoodi olemasolul arvutatakse toote allahindlus peale sooduskoodi sisestamist ostukorvis.

TELLIMUSE KOOSTAMINE

3.1.Tellimust saab alustada lillede või muu toote valimisega. Valitud lilled saate lisada ostukorvi vajutades nupule “Lisa”.

3.2. Kui olete kõik meelepärase ostukorvi lisanud (vastavale nupule vajutades), siis jätkub tellimuse vormistamine ostukorvi leheküljel, kuhu jõuate klõpsates nupul „Ostukorv“.

3.3. Ostukorvi leheküljel kuvatakse Teie koostatud tellimuse read. Tellimuse real näidatakse toote nimetust, hinda, kogust ja tellimusrea kogu summat.Soovitud kauba kogust saate muuta vastava kauba real lahtris “Kogus”.

3.4. Tellimuse kinnitamiseks tuleb ostukorvist minna lehele ''Checkout'' ja soovi korral lisada kommentaarid tellimuse kohta. 

3.5. Kaupmehe transpordi tingimustega saate tutvuda leheküljel „Kättetoimetamine“.

3.6. Pildid Kaupmehe poolt pakutavatest lilledest on illustratiivsed ja võimalikult sarnased tootele. Pildid Kaupmehe poolt pakutavatest muudest toodetest on vastavad tootele.

3.7. Kaupmehel on õigus tellimuse täitmisel tellitud värvi lillede puudumise korral kasutada teist sarnast lillede värvi. Kaupmehel on kohustus tagada, et lille värvi muutmine ei vähenda tellimuse rahalist väärtust.

TASUMINE

4.1. Panga internetikeskkonnas saate tellimuse eest tasuda pangalingiga või krediitkaardi numbriga tehtud tellimuse eest. Pärast tasumist vajutage kindlasti nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”! Kui peale nupu vajutust jõuate tagasi Riketsi internetipoodi, on tellimuse edastamine õnnestunud.

4.2 Lepingulised kliendid peavad tellimuse vormistamisel valima makseviisiks ''Lepinguline'' ja neile väljastatakse arve pärast tellimuse väljastamist. 

4.2. Pärast ostu sooritamist ja tellimuse eest tasumist saadame e-kirjaga teate tellimuse kättesaamisest. Kui Te e-posti teel teadet ei saa, helistage lisainfo saamiseks telefonil 53 479 452.

4.3. Kui nupule vajutuse järel jookseb interneti brauser kokku või tekib muid komplikatsioone, palume Riketsiga ühendust võtta  53 479 452 või purchase@rikets.ee ja üle täpsustada, kas tellimus on Kaupmeheni jõudnud. Peale pangas tasumist jõuab Riketsi internetipoe administraatorini vastav info ning Teie tellimusega hakatakse tegelema.

4.4. Makseid vahendab Montonio Finance ja Nets Denmark A/S Eesti filiaal. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel turvalises keskkonnas Montonio Finance ja krediitkaardiga tasumisel Nets Denmark A/S Eesti filiaal turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

TELLIMUSE TÄITMINE

5.1. Suurematel tähtpäevadel (sõbra-, naiste- ja emadepäev) kiir- ja kellaajalisi tellimusi ei täideta, kõik tellimused täidetakse jooksvalt päeva jooksul.

5.2. Tellimusi ei täideta riiklikel pühadel!

5.3. Lilled on hooajaline toode ja võib viga saada transpordil või pakkides. Suurema muutuse korral võtab Rikets ladu kliendiga ühendust ja pakub asendust. 

5.4. Saadetise annab üle kullerteenuse pakkuja.

5.5. Tellimuse tühistamise soovi korral palume seda teha 1 tööpäev enne tellimuse täitmise kuupäeva või eraldi kokkuleppel meie klienditeenindusega (purchase@rikets.ee või telefonil 53 479 452)

5.6 Juhul, kui kulleril ei õnnestu tellijale tellimust üle anda ning teeb seetõttu tühisõidu, tuleb saatjal hüvitada teistkordne kullertasu. 

TELLIMUSE TÜHISTAMINE

6.1. Kliendi tellitud kauba puudumisel ja asenduskauba mittesobivuse korral tühistab Kaupmees tellimuse. Tellimust võib tühistada nii osaliselt, kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse koheselt klienti. Osalise tühistamise korral võib Kaupmees küsida Kliendi soove ülejäänud tellimusega ümber käimiseks – kas lähetada või samuti tühistada.

6.2. Tellimuse tühistamisel tagastatakse kliendile tasutud summa 1-3 päeva jooksul tellimuse tühistamise kinnitamisest (sõltuvalt makselahendusest võib laekumine veidi kauem aega võtta).

6.3. Kaupmehel on õigus vajadusel tellimusest loobuda tagastades ostjale kogu tasutud summa.

TOODETE TAGASTAMINE

7.1. Mitteriknevad tooted kuuluvad tagastatavate toodete alla. Lilled kuuluvad kiiresti rikneva kauba hulka ning nende tagastamise võimalus puudub.

7.2. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile purchase@rikets.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

7.3. Kauba (v.a lilled) tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

7.4. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Kaupmehel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Kaupmees tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Kaupmees võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Kaupmehe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Kaupmees Kliendile tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Kaupmehel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Kliendilt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

7.5. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS

8.1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese 1 aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

8.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile purchase@rikets.ee 

8.3. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

8.4 Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus esitada pretensioon lilledele kehva kvaliteedi või puudujäägi korral 24h jooksul meilile purchase@rikets.ee

8.4. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 7 päeva jooksul.

ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

9.1. Veebipoe Rikets.ee isikuandmete vastutav töötleja on Rikets Hulgi OÜ (registrikood 11221230) asukohaga Killustiku põik 4 Lagedi alevik, Rae vald Harjumaa 75303, tel 53 479 452 ja e-kiri purchase@rikets.ee.

9.2. Milliseid isikuandmeid töödeldakse

  • nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;
  • kauba kohaletoimetamise aadress;
  • pangakonto number;
  • kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
  • klienditoe andmed.

9.3. Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse

Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.

Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks

Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.

Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi).

Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.

9.4. Õiguslik alus

Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil.

Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).

9.5. Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse

Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks.

Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress.

Kui veebipoe raamatupidamine toimub teenusepakkuja poolt, siis edastatakse isikuandmed teenusepakkujale raamatupidamistoimingute tegemiseks.

Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.

9.6. Turvalisus ja andmetele ligipääs

Isikuandmeid hoitakse zone.ee serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse taset on Euroopa Komisjon hinnanud piisavaks ning USA ettevõtetele, kes on liitund andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga.

Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.

Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.

Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.

9.7. Isikuandmetega tutvumine ja parandamine

Isikuandmetega saab tutvuda ja teha parandusi veebipoe kasutajaprofiilis. Kui ost on sooritatud ilma kasutajakontota, siis saab tutvuda isikuandmetega klinditoe vahendusel.

9.8. Nõusoleku tagasivõtmine

Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel.

9.9. Säilitamine

Veebipoe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va juhul kui selliseid andmeid on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks.

Kui veebipoes on ost sooritatud ilma kliendikontota, siis säilitatakse ostuajalugu kolm aastat.

Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni.

Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.

9.10. Kustutamine

Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.

9.11. Ülekandmine

E-posti teel esitatud isikuandmete ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab isikuandmetest, mis kuuluvad ülekandmisele.

9.12. Otseturustusteated

E-kirja aadressi ja telefoninumbrit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-kirja jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega.

Kui isikuandmeid töödeldakse otseturunduse eesmärgil (profileerimine), on kliendil õigus oma isikuandmete nii algse kui ka edasise töötlemise, sealhulgas otseturundusega seotud profiilianalüüsi tegemise suhtes igal ajal vastuväiteid esitada teavitades sellest kliendituge e-posti teel.

9.13. Vaidluste lahendamine

Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel +372 53 479 452, purchase@rikets.ee. Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).

MUUD TINGIMUSED

10.1. E-poe tellimuste keskkonnas säilitatavaid andmeid Kliendi ja tema tellimuste kohta käsitletakse kui konfidentsiaalset informatsiooni. Kaupmees ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandatele osapooltele.

10.2. Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Kaupmehel puudub ligipääs kliendi konfidentsiaalsetele panga- ja maksekaardi rekvisiitidele.

10.3. Kliendi ja Kaupmehe vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kaupmees vastab Kliendi kaebustele ja pretensioonidele e-posti teel hiljemalt 5 tööpäeva jooksul. Kui Klient ja Kaupmees ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

10.4. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

10.5. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest.